Doručak je najvažniji obrok – Evo šta bi trebali jesti ujutro !

doručak

Doručak je najvažniji obrok u toku danu.

 
Svi znamo da od toga kako nam počne dan takav će biti dok ne legnemo. Tako da i naš organizam pravi razliku između kafe i cigarete i zdravog doručka. Ako želite zdravo da se hranite, pre svega morate da imate zdrav doručak, jer je to svakako najvažniji obrok. Zato vam donosimo pregled namirnica koje bi trebalo da budu dio vašeg doručka.

Žitarice za doručak

 
Ako želite da budete ispunjeni energijom i da se osjećate zdravo. Onda vaš doručak mora sadržavati integralne žitarice. Naučna istraživanja su pokazala da konzumiranjem žitarica uz doručak poboljšavate vašu dnevnu koncentraciju. Važno je napomenuti da su integralne žitarice puno zdravije od ostalih, a i pomažu kod održavanja linije.


Proteini za doručak

 
Proteini su jako važni kada je riječ o zdravom doručku. Proteini daju osjećaj sitosti, što nam omogućava da izdržimo do sljedećeg obroka. Ne previše, manji broj proteina uz doručak u obliku mlijeka, jaja ili jogurta nije loša ideja. Ako ipak odlučite da preskočite proteine u doručku, vjerovatno ćete morati da ih nadoknadite uz sljedeći obrok.

Jogurti koji u sebi sadrže probiotike

 
Probiotici pomažu održavanju zdravlja crijevne flore. Bilo bi odlično da u doručak uključite probiotike. Probiotični jogurti se ubrajaju u jedan od najzdravijih prehrambenih proizvoda koji možemo naći na tržištu. Osim što jačaju naše zdravlje i održavaju crijevnu floru, djeluju kao i regulator težine.

Voće uz doručak

 
Jako je dobro da u svoj doručak uključite i voće. Naravno, te namirnice možete uključivati i u druge obroke jer su izuzetno zdrave. Voće obiluje vitaminima i vlaknima koja pomažu da se do ručka zadrži osećaj sitosti pa nema potrebe za prejedanjem. Možete, na primer, da doručkuje ovsene pahuljice, a u njih dodajte narendanu jabuku ili bobičasto voće. No, neka istraživanja pokazuju da je ujutro najbolje pojesti samo voće bez ikakvih dodataka jer tada naš organizam uzima ono najbolje iz voća.